only

Sitter och pluggar justnu, eller aaah tog en liten paus!
Hahahahahaha vi gick ut på nån rast. Eftersom snön har försvunnit så är ju gräset lite blött och de ä nått sär! Venne hur det börja men jag och jenny gjorde nått mot julia som ramla och gled ner och när hon ställde sej upp hade hon lera över hela kläderna. Tror jag aldrig har skrattat så mycket som jag gjorde då. Först kunde inte andas och sedan skratta och sedan kom tårar ahhahah;) Kanske inte var så kul för julia menmen! Och det gick ju inte och få bort heller så hon gick så tills dan var slut. Har ju noprov imorgon om nå kraft och rörelse! japp jättelätt-.- kan inget! Ska fortsätt plugga en liiiten stund nu innan jag gå och lägg mej! PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

DET VAR DÅ FÖRFACK INTE KUL!!!

FELCIA ÄR FIN NÄR HON HAR UNDERKLÄDER OCH LIGGER I MN SÄNG!

2010-04-29 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0