alla bilder, alla minnen, alla känslor

Vi var och tittade på huset. Mellan anumark och innertavle.Positiva och negativa saker!
Pappa och Maria vart ganska intresserade och det finns en chans att vi flyttar.
Visst det blir kul och så har alltid velat bo i hus men det finns ju negativa saker
med det också. kommer bli så mycket svårare att ta sig in till stan.

kommer aldrig kunna gå ut mitt i natten och typ vara med julia för då bor jag inte så
nära längre. Visst har ju ett till hem i stan men skulle aldrig få gå ut mitt i natten
där:/ Vafan jag har bott här på ch i..vad äre nudå..7år? men typ åsså nu kanske ska flytta.
Kommer säkert orka cykla nån enstaka gång, buss till skolan varannan vecka.
HAR FAN INGA KOMPISAR DÄR!! Visst vart också lite intresserad men sen kom
jag och tänka på allt jag förlorar.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA om julia ska komma
till mej....det står 5 hästar utanför på åkern.. AHAHAHAH ååh herregud kommer tycka synd om dej julia..fast ne! fan..jag kommer bli bonde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0