öppna ögonen för världen

Anledning till att jag inte skrivit på ett tag är för att jag inte orkat och försökt bry mej om skolan mer och försöka sköta mitt liv men det går ju som det går. Det är pappahelg så jag sitter fast i stöcke nu, känner bara att jag vill dra ut nånstans hur länge som helst. Jenny ringde nyss och fråga om hon kunde sova hos mej för hon var på ch nånstans men eftersom att vi har flyttat halft och bor mer i stöcke än på ch så gick ju inte det:/..Har ångest, förjävlig ångest över nånting jag inte vet vad det är. Kanske är det flytten eller kanske är det bara mitt liv. Eftersom vi flyttat så ska ju jag få det minsta rummet såå mitt rum ser ut som en garderob grymtkul;o. Att gå från ett stort vardagsrum till en garderob är då fan inte okej. Vi ska sälja iväg alla mina saker.. Äsch jag kanske vänjer mej. Imorgon ska jag in till stan efter maten. Blir kanske ug med jenny eller bara jenny, orka ug. Seriöst skulle kunna skriva hur mycket som helst nu. Sitter och tittar på gamla bilder på stordatorn, får upp minnen och önskar fortfarande att det var som det var då. Allt var roligare förr. Kommer inte sova nått inatt, har ont i magen. Aja ska försöka skriva när jag kan och så och nu säger jag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0