jag är pisstrött

Kom hem runt halv ett. Gick då påvägen hem och vilket liv det är på carlshem..Dunkar musik bah
DONKDONKDONK. Ska vara med julia imorgon också tror jag.. venne riktigt vad vi har gjort men när vi var på maxi köpte vi kakor istället för godis, vet dock inte varför eller hur vi tänkte men det blev så.. Sen har vi dampat framför datorn och legat på golvet och nästan spytt för vi ätit för mycket kakor. Sen skulle jag ringa...okej jag säger...jag skulle ringa mikael men han har stängt av mobileN. Säger dock inte varför jag skulle ringa men jag vart liksom tvungen:/ Usch nej nu ska jag ta och sova för jag vill inte vakna sent imorgon..Ställer klockan på 10 men kommer ändå ändra tiden imorgon till 11-.- Morgontrött nå jävulskt!pussss
know you lööv me:*



Kommentarer
Postat av: Anonym

tacki, :D de är din med <3

fortsätt bevaka va POSS

2010-02-28 @ 02:06:30
URL: http://lindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0