Pollisongmannen

Jag kan börja med att säga att våra lärare [eller vad man nu ska kalla det] i film/redigering suuuuger.
Ganska otrevliga faktiskt. Iaf vi fick börja komma på vad våran "film" som varar i 3minuter ska handla om.
Så jaah,,först varte en film om mobbing men sen så ändrade vi så nuuu äre ett rån som sker. Vi hade tänk fråga om vi fick vara på ica och filma men då hade tydligen johan och arsenij frågat jävla pollisongmannen om vi fick ha cafet och det fick vi inte så vi gick ändå upp till centrum och fråga. Julias morbror äger ju ica så det ökade chanserna att få filma där och klart vi fick. Vi skulle typ vara där imorgon halv 10-.-
Sen äre ju spanska imorgon också så jag och sanna har bestämt att vi ska cykla dit ist för
att dryyyggå. Skiittaggad asså..not. Jenny håll på övertala mej om att jag ska ta hennes kanin nu när dom har skaffat hund, ska prata med pappa om det:] hoppas han err sneeel!
jaja, nu ska jag eta GLAAAAAAAASS!

åååh se dåliiigt att blogg.se strular till det ibland. Går inte att lägga ut bilder:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0