lullan

Igår kom julia hit för att se melodfestivalen. Inga som var speciellt bra bara darin<3<3<3. Sen fick julia sova här för mamma. Haha julia fick nått allergigrejjs mot min katt så vi vart tvugna att gå till julia och hämta nått venne vad det heter. Men det var gaaanska nära att julia inte fick sova hos mej för att hennes mamma vart orolig men hon fick ändå:) Venne vad som hände med min mamma men julia höll fan på dö. Mammas kommentarer asså!!
Julia vaknade inte på morgonen när jag skrek julia så jag slog hon i fejjjset så då hon vakna:D
HAHAH
*Underutan*
*men han är ju tröög går han i femman eller*
HAhaha.. kanske ingen som fattar vad det var så kul med dom.
Hittar inte kamerasladden så jag kan inte lägga in några bilder, men jag hittaren säkert sen:)
Justnu har jag pissont i huvudet venn varför men såäre!!


Hitta en bild:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0