vill du ha min gamla cykel när jag döör: av julia

chachachachachacha
Sitter hos julia just nu och är cäpä.... YEESSS TOOO MMEEEE IIII!!
okej, skolan idag var rolig, 1 lektion och teaterskiten i matsalen..
Bajs det snöar ute,
Ikväll ska jag och julia gå på maxi och köpa chiiiiiiiiips istället
för godiiiiiiiis för det är billigareeee fast vi har råååd men vi orkar inteeeee
sååå vi ska nöja oss meeed chiiips och cooooollllaaaa.
Men skiiit orkar inte gåååå i detta väder veeet jag är laaat men wtf
Julia sa aaaooo.
julia sa fanvilldu.
nu,, vi äter honungs rostade jordnötter inte för att jag vet vad det är men äter
det ändå:)
Har börjat säga knuk venne varför men såäre så klaga inte!! för det är dumt
du är dum, linus är dum,mikael är dum,julia är snäll,david är snäll,
jenny är snäll,alla andra är snäll. såå hajhaj
--
"ska du grina nu emo och gå hem och cutta dina handleder"
tänk för att jag ska det, fan bryr linus sej för...
klappklaappp nu ska vi gå och snappsnapp
asså jag venne vad jag skriver men ni får väl stå ut:!
aja nu ska jag och julia göra nått..
pusssssochkjaammm

Kommentarer
Postat av: julia

SÅ JÄVLA SÄR JAG ÄR!!! ILLÖÖVYOU DU ÄR HET LILLAFLICKA OOOH VILL DU HA MIN BALLE<3:*

2010-02-26 @ 15:35:24
Postat av: julia

Felicia, Du är cp! / DEN RIKTIGA JULIA INTE NÅN JÄVLA FINFELICIA SOM LÅTSAS :*

2010-02-26 @ 17:35:38
Postat av: julia

öööh nae jag är denriktiga julia så fu

ooooh i löööööövyoooooh rawrrawrrawr

2010-02-27 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0