stockholm med sanna 2010<3

Har somsagt kommit hem nu, eller a kom hem igår. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva stockholmsresan denna gången..finns inte ord! Jag har då inte sovit mycket så är fortfarande alldeles slut. Gröna lund första dagen, åkte saker jag aldrig åkt förut. Rolig och skrämmande på sammagång. Nästa dag vart shopping hela dagen:) Vi har haft jättekul och asså inga kommentarer på hur vi var på kvällarna för det var nog inte ens kul! Åsså låg jag och sanna(mest sanna dårå) och garva åt julias skratt. Värsta mobboffret hon vart! Kul att det vart jättebra väder också:) Skulle kunna säga hur mycket som hellst om denna resa men jag orkar faktiskt inte..
Lägger in lite bilder istället..
Dom första bilderna togs på natten..tror klockan var nått över 3









Kommentarer
Postat av: DIN HELVETTES JÄVLA FITTA

FINNS INTE ORD FÖR HUR MYCKET JAG HATAR DIG JUST NU!!!!

2010-07-10 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0