Watching everyday that goes by

Kom hem med bussen 12 idag och fyfan vad trött jag är. Jag och julia var ute till två inatt och sedan skulle vi "sova".Men det vart ju som inte så. Vad vi gjorde vet jag seriöst inte!! Sen skulle vi sova på riktigt men julia va dum och peta på mej hela tin så jag la mej i hallen på golvet och blockerade toaletten med min sovsäck:) Sen blev vi väckta vid 7-8 tiden,skjuts till busstationen och sedan hoppa på bussen. Juste när vi ändå var i piteå så drog vi till pdol igår. Karuseller och shiit:) aja..har inte så mycket bilder från piteå eftersom min kamera hade inge batteri men maria har nåå bilder på sin kamera så ska se om jag kan ta dom så lägger jag in dom så fort ja kaaan:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

2010-07-30 @ 00:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0