Jag vet inte

Okej fick nått cpryck nu. Tänk att skolan snart är slut. Helt otroligt. Har gått otroligt fort. Känns som att det var nyss vi hade kommit tillbaka från sommarlovet och skulle börja i sjuan. Har tyckt att sjuan varit svårt men nu när man tänker efter så har det varit ganska lätt faktiskt. Tycker mycket om våran klass! Kommer ihåg när man gick i femman och våran klass skulle splittras och delas in i nya klasser. Tyckte det var skithemskt men som tur var fick jag iallafall julia i samma klass. Nu har jag gått i denna klass i 2år och jag gillar den 1000gånger mer än våran förra klass.

Första terminen i sjuan gick skitbra och var ändå rätt bra i skolan. Andra terminen gick mycket dåligare. Fick sämre på utvecklingssamtalet. Iof har inte orkat göra nånting för har inte mått så bra heller. Stupade neråt. Kunde inte sova på nätterna eller konsentrera mej heller pga allt. Betett mej riktigt illa och det ångrar jag mycket. Men nu är jag påväg uppåt igen. Ska försöka sköta mej bra i 8an, ska verkligen försöka. Skolavslutning på fredag..om jag ska vara helt ärlig så vill jag har sommarlov såklart men endå inte. Besviken på mej själv att jag inte kunnat gjort bättre ifrån mej i sjuan. Mycket har hänt under 2 terminer,bra och dåligt. Nu går det inte att ändra på...

Kommentarer
Postat av: moa♥

vad bra att du mår bättre nu vännen!

2010-06-09 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0