tog sin tid!

Okej! stockholm var UNDERBART!
Jag var så nervös och sjukt stressad på morgonen när vi skulle fara, vet faktiskt inte varför. Det var väl för vi skulle åka flygplan. Tycker inte om när planet lyfter. Otäckt. Men det gick bra. Så när vi hade kommit fram och checkat in på hotellet och ätit lunch på donken tog vi bussen till grönan. Lite synd bara att filip inte är över 1.40 så han fick inte åka dom lite större karusellerna som jag ville. Men vi hade jättekul ändå. Sen resturang på kvällen.
Andra dagen var det lite dåligt väder så vi gick först på stan och sedan donken igen och sen ville filip fara till tekniska museet. Sen på kvällen gick vi till kungsträdgården för de var nån som uppträdde där. Filip "titta där är calle från idol" jag " där är jackie ferm och cimon från paradise hotel!!!" jajaja. Sen gjorde vi inte så mycket den dagen. Prata med julia länge på kvällen.
Tredje dagen: gick på stan på morgonen och tog bussen till skansen senare på dagen. Börja må riktigt illa sedan så vi for tillbaka hotellet och sedan flygbussen till flygplatsen. Skulle kunna vara i Stockholm hur länge som helst om jag skulle få välja själv. Iaf kom hem och börja packa upp alla kläder sen säger mamma att hon tycker att jag ska fara till julias stuga över helgen för att mina bröder ska på ungdomscupen hela helgen och mamma vill inte att jag ska vara hemma själv och inte göra nånting. Så aaah då vart jag ju tvungen att packa saker igen!
Dagen efter (torsdag) följde med julia till hennes stuga. Lite otursdag om jag får säga så. Vi skulle ta moppen ner till båtkajjen. Sen när vi sätter oss på bryggan säger jag "tänk om jag skulle tappa mobilen nu" åsså vad tror ni händer sekunder efter? MIN MOBIL ÄR I VATTNET!
julia vart tvungen att hoppa i för jag ville inte och jag skulle ha upp den där jävla mobilen!! Tog ett tag innan hon hitta den och när hon väl hittar den funkar den inte. Jahapp då var en till mobil förstörd. Sista mobilen jag fått säger mamma. helvete också! Men nu ska jag inte tänka på det för då blir jag bara besviken.Vi har nog vaknat i stort sätt nånting över 12 varje morgon, varit i hörnefors två gånger och sett skräckfilm 2 dagar i rad nu. Ussssssssssssch jag kan inte se på sånt! Sett på step up 2 the streets ikväll också för typ 101322865376 gånger. Lika bra varje gång också. Så fruktansvärt tråkigt väder det är. fredag regn lördag regn och tydligen imorgon ska det också bli regn. rawr. Nejjemen det hade ju varit roligare om solen titta fram nångång. Imorgon ska vi hem! Vet inte vad jag ska göra i vecka. Inga planer. Eller jo..måste pierca naveln nu fan!

Kommentarer
Postat av: din kk.

Bjännsjön snart???!!!

2010-06-20 @ 16:28:42
URL: http://omgofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0