Nattbloggning

Nattbloggning!
Varit hos julia väldigt länge. Vi tänkte ta bussen nånstans men det hände aldrig. Sedan har vi suttit och på chatroulette! Nu kommer vi inte sees på två veckor!!! Typ rekord för oss. Eller nae de va isomras när vi inte var med varandra på hela sommaren för jag var för upptagen med annat. Japp så kan det gå. Mindre än en vecka kvar till påsklovet dessutom. Min kusin från luleå kanske kommer och hälsar på. Förutom det har jag inget annat att göra. Ska faktiskt till sanna imorgon för hon fyllde ju år idag. Så jag fixade present till henne på stan!

Din lilla jevel, ska aldrig låta dej fara till usa igen. ALDRIG MER!


Kommentarer
Postat av: matilda

oh herregud, själv blir jag trött redan vid 9-10 på kvällen. HAHAHAHA



sv TACK! detsamma. :) har du bloglovin?

have a nice day, lovs&hugs. <3

2010-03-27 @ 08:11:42
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0