åååålidhem

Har ju varit med Boll hela kvällen idagrå! Vi gick till ålidhem och skulle möta sanna och yohanna som hade gått vilse nånstans vid bräntis?! asså jag vet faktiskt inte. Jag och julia har kommit på något nytt. Vi her på samma låt på mobilen och he på högsta volym så låter det geeeeleeet!! vi är smarta men ändå inte-.-
Sen gick vi hem från ålidhem, kände smärta. Har ont i halsen ända upp till öronen, tungan^^,huvudet också kommer jag få ögoninflammatiaotiantn venne hur det stavas! 1 dag innan skolan börjar kul jättekul-.-. Sportlovet har gått pissfort! äääh, 3 veckor tills nästa loov håll ut! omgomgomg julia far till usa om 2 veckor din lilla skitunge
hur ska jag klara mej?

Kommentarer
Postat av: J

Boll? Nej nu fan

2010-03-14 @ 01:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0