Skola imorgon även om jag är sjuk!

Mitt damputbrott har lugnat ner sej och jag är påväg till mormal igen!
Medans har jag fixat sannas blogg så nu är den snigg också!
Hennes blogg hittar ni HÄR!
Blir så förbannad när en viss person sitter och säger bah" åååh
du är skiiitnöjd med dej själv och du tycker du är jävligt snygg
och ååh du tycker att du är perfekt!!!" och sånt shiiit.
Du har ingenjävla aning om vad jag tycker om mej själv.
Ingen kan vara perfekt och har jag NÅGONSIN sagt att
jag tycker jag är snygg..svar nej! läggav och fortsätt med
ditt eget jävla liv om du nu kommer nånvart vi ses imorgon<3
-
jaah, imorgon blir det skola för mej även om jag är sjuk. Hade jag
stannat hemma hade jag fått fara till mormor och plugga matte hela
dan och det orkar jag absolut inte! Så får plågas i skolan istället.
All bloggning på slutet har varit feett cp och det ska ändras.
Aja ska sova nu såå gonatt alla,,eller nä där ljög jag. Ska fixa
lite saker på bloggen först och sen blir sova
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0