Dom sög





- Folk som är fett kaxiga på msn men sen IRL vågar dom inte
äns komma fram och säga det! Sjukt fegt

- Vintern är jag så fruktansvärt less på så jag måste dissa den!
Hatar att gå ut nu när det är kallt och typ snöar, MYCKET bättre
när det är sommar!

- Prov får fetaste dissen. Vi har säkert haft 10 prov på 3 månader!
Skiitjobbig när man bara måste sitta och plugga när man har bättre
saker att göra!

- Att julia ska till usa. Vad ska jag göra i 2 hela veckor?
Påsklovet blir nu mera tråkiga-data-lovet-.-!


-Har ingenting att hissa faktiskt förutom min födelsedag<3<3
Första gången jag typ längtat till den så här mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

prov är värsta drygt.

2010-03-18 @ 14:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0