Mongo

Har tillbringat hela dagen med julia. Från morgon till natt!
Varit på stan en sväng, köpte lite saker och blablabla jätteintressant!
Sen tog vi bussen hem. Alla hörde säkert vad vi sa för vi pratar alltid för högt.
Drog till mej och sedan till julia. Vi har väl inte gjort så mycket faktiskt. Vi gick ut till
nån ställning bredvid ett hus och börja klättra..eller rättare sagt julia!! Sen vare nån
som knacka på fönstret så vi gick till ålidhem. Sen kom vi på att maxi var stängt
så vi drog till statoil istället^^. Köpte nått där och sedan gick vi hem. Sen har vi
suttit och pratat om olika saker. Dans kom upp i samtalet. Insåg hur jävla mycket
jag saknar det. Slutade för att jag tappade intresset men nuu är jag sugen!Men bajs
måste vänta tills efter sommaren-.-
nu ska jag sova pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0