Irisch frontline baby

Var ju i stallet idag och såg Irish Frontline för första gången. Blev kär i han direkt så nu är jag taggad! Tänk om vi får honom..aaahhh! Men det var kul. Tog in han istallet för att rykta honom och sedan tog ut han igen. Stog och titta på Lina som red bosse en stund. Fick se nån film också när irish tävlade i trav för nåra år sedan och vann. jag älskar hästen:* Så nu om vi får han ska vi träna han och sedan göra han startklar tills nästa sommar satt han kan börja tävla i dom kommande 2åren och sedan får han inte tävla mer för då blir han 12år!
ska fara och rida han på påsklovet:)
-
Över till nått annat nurå.
Ikväll ska jag faktiskt plugga, har ju två prov på onsdag
och jag har inte ens tittat på pappergrejjset vi fick att plugga till.
Har sovmorgon imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Elin

gud så söt:)

2010-03-28 @ 19:21:03
Postat av: joss

vart står denna då? :)

2010-03-29 @ 09:48:59
URL: http://josefinegidlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0