Suck

Igår påväg till spanska hände en liiiiten olycka! Hanna skjutsade mej på min cykel åsså kom nån tunnelgrejjs och lotta cykla framför oss åsså vet jag inte riktigt vad som hände,det small till åsså for jag och hanna i marken. Kände smärta och blödde från handen och knät och mina favoritbyxor var förstörda(FACK) Skyndade oss till spanskan åsså fick ja tvätta sår och skit så nu har jag typ bandage runt handen. Har fortfarande ingen känsel i mitten av handen och när jag ska försöka vrida och vända på handen så går det inte för då göre för ont. Har inte sovit bra inatt kan jag säga. Värk!
-
Spanskaprovet gick bra kunde det mesta:)
Redovisning idag= nejtack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0