JAG HAR KUL SO FUCK YOU

operationdagsverket! hehehehhe följde med pappas tjej till hennes jobb..hahaha fick inte direkt pengar.. eller jo jetelite men dom köpte jag glass för:] så jag får väl lösa det på nått sätt! Egentligen varför måste vi gå och typ tigga pengar för andra barn..lärarna borde få göra det. Men iaf det var ganska kul ändå. Torsdag imorgon vilket betyder långlång dag och soprov näst sista lektionen och jag ber till gud även om jag inte tror på gud att jag klarar provet! Rix fm festival imorgon:) ska dit med julia,,eller om mamma låter mej fara dit för tidigare idag lät
det inte som att jag skulle få fara dit "DU FICK DIN CHANS ATT PLUGGA OCH NU BLIRE INGE RIX FM"ääsch vemfan bryr sej?! inte jag iallafall kommer ändå fara! hahah jag lkänner mej värsta mongolid justnu.

fettomage BAH POFF hahahahahha!


och igen hahahahahahah
-
"meeeen jag gillar faktist adina oxååå det e lugnt du får leva med det!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0