Oh no

Igår var ju jag och julia somsagt på bio! Vi satt och grät halva filmen inklusive hela biosalongen! Den va jävligt bra iallafall:)
--
Idag följde jag med julia till strömpilen för hon skulle klippa lugggen. Haha tog typ 10minuter sen drog vi till stan. Väääldigt mycket folk! Sen på vägen hem vare en spindelskit i mitt hår som vi fick panik av så vi hoppa av bussen tidigare än vad vi skulle! Sen ikväll har vi varit ute och aaah spionerat eller säger man så^^ haha bara söta. Hahahah krattan och locket till grillen är bra att gömma sej bakom:) aja nu vill jag sova! Juuuuuste jag och julia måste fixa nånstans att prao imorgon för praoen börjar på måndag och är tills på onsdag åsså lediga torsdag och fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0