Tillbaka

Hejhej alla!

Känns som om att jag inte har bloggat på evigheter även om det bara gått en vecka. Har inte orkat eller ens velat blogga pga många anledningar som vi inte behöver ta här. Men är tillbaka nu i alla fall.

 

Okej, Julia och Jenny har varit sjuka hela veckan. Tråkigt.. svar ja men det har funkat bra ändå. Har varit ute och sprungit idag även om jag har varit rätt förskyld dom senaste dagarna och har även jobbiga problem med mitt vänstra knä justnu. Har även gjort alla läxor som vi har fått så nu är jag läxfri:) Imorgon slutar vi tio i två och efter skolan hade jag och julia "planerat" in att dra till stan men vi får väl se hur det blir med det. Brukar alltid bli så att vi inte orkar eller nåttsånt. Aja ingemer att säga. Kom på nyss att vi har sovmorgon imorgon så då får jag sova ut litegrann. Men vi ses puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0