higher

Så jävla grym helg hittills. I fredags efter skolan drog jag och julia till stan, träffa cassandra och massa andra. Sen träffade jag saga..världens gulligaste unge alltså! Sen fick jag sova hos julia och sådära;) Så idag vakna vi jävligt tidigt, runt åtta. Varit på strömmis och stan och sedan ug en liten stund sen kom sanna och yohanna och vi tog bussen ner på stan och sen for vi hem igen? Ingenaning varför haha aja sen var jag förbi vera en snabbis så nu är jag hemma och jag håller fanimej på att somna vid datorn. Ska upp tio imorgon pga gudstjänst -.-.....
har bilder sen i fredags och från idag men julias kamera är här hemma hos mej
och jag har ingen sladd som jag kan ladda in dom me så får väl helt enkelt vänta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0