But a heart that's missing love cant live no more

Crazy lördagskväll och natt! Började med att jag mötte upp natalie på nydala,åt där sedan tog vi bussen till henne för att börja fixa oss inför discot. Gick ju ganska bra tills vi kom på vad klockan var och sprang och försökte hinna med bussen men bussen hade hunnit fara :( Men vi tog oss till gammliahallen till slut och saaatan vad roligt det var, sjukt rolig kväll! Efter discot så gick jag och natalie te stan för att jag skulle ta bussen till stöcke men det kom ingen så vi stannade på stan en stund, sen följde vi med några till haga och var där ett tag :] Frööös söönder vi hade fan ba shorts på oss och sen gick vi eeeeenda till mariehem och somna på en gång vi kom fram. Ikväll har jag packat fetaste väskan med kläder m.m, drar ju till thailand imorgon och är borta 11 dagar. Hoppas på att bli sjukt brun och ha jävligt kul! :) Ska nog gå och lägga mej nu, för annars kommer jag nog inte ta mej upp imorgon. Men skriver då jag kommer hem! Ha det bäst allihopa puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0