livet är svårt, man får välja rätt väg mellan liv o död så står man ensam i denna värld vännerna försvinner men familjen den finns kvar för dig själv i denna värld så kommer dina drömmar förverklas

Varit på stan med yohanna och semhar idag, tog bussen hem till stöcke. Sen nu ikväll börja det spöregna så vart tvungen att fara till stallet och ta in häststackaren som stog ute i regnet. Är sjukt sjukt trött just nu. Har precis packat klart det sista inför imorgon, ska lämna väskan hos mamma imorgon på morgonen satt jag sedan när jag har slutat hämta den hos mamma och sedan gå till kyrkan där vi ska samlas klockan fyra. Måste få sluta svenskalektionen tidigare för att hinna allt. Måste upp på centrum och köpa godis innan också:] Hoppas verkligen att mitt simkort hinner komma imorgon tråkigt annars ju! Tar med mej kameran till Munkviken så det blir nog mycket bilder sen när jag kommer hem;) Men vi ses, skriver ett inlägg innan jag far imorgon pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0