Go on. be gone. bye bye. so long

Kan någon berätta för mej hur osmart jag är? Fick en ny mobil i fredags och första veckan jag har den vad händer då? jo det går sönder! Det verkligen spöregnade när jag skulle gå hem från tomtebo i torsdags och då hade jag mobilen i jackfickan, jackan blir dyngsur och jag tänker inte på att jag har mobilen i jackfickan. Sen när jag är tillbaka på ålidhem igen så tar jag ut mobilen ur jackan och mobilen är cpskadad,vattenskadad....den lever sitt eget liv seriöst, och nu funkar den inte alls! Har försökt med allt men det är död. Varföööör ska jag alltiiid ha otur med mobiler, usch! Hahah någon som vill låna mej en telefon:]? Aja fuck my life!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha stackars dej då! tyvär har jag inte ngn mobil att låna ut...!;] ahaa puss pådejj

2011-05-29 @ 18:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0