det har alltid varit du.

Ska strax gå och tvätta av sminket och sedan krypa i säng. Imorgon har vi nationella i engelska, hoppas verkligen att det går bra!!
Inte många skoldagar kvar nu, man känner hur orken redan är slut och man funderar på hur fan man ska klara dom sista veckorna. Sen är det ju omvalsperiod just nu så man kan ändra sitt val om man ångrar något. Har redan fått veta att jag har tagit mej in på barn och fritid på draggen..men jag vet inte. Känner mej grymt förvirrad över allt som har med skolan att göra just nu. Ska försöka höja mina betyg in i det sista nu och försöka ta mej in på sam på thoren. Funkar inte det så blir det väl barn och fritid på draggen eller något helt annat. Nej nu måste jag lägga mej. Slutar halv fyra imorgon och sen måste jag ta bussen snabbt eftersom jag har möte halv fem.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0