Sommarlov!

Äntligen sommarlov!! Behövs verkligen lov ett tag nu. Skolavslutningen var ju som sagt igår och hade mycket blandade känslor. Sjukt skönt att slippa gå i skolan nu en stund fast sorgligt att klassen skiljs åt. Vissa har jag gått med sedan sexårs och vissa sen sexan. Kommer sakna allt och alla. Nu väntar gymnasiet efter sommaren och jag hoppas verkligen att jag får gå barn & fritid, annars har jag ingenaning om vad jag ska gå. Jaja det är bara vänta å se. Hade en bra start på sommarlovet igår. Styrde fest hos mej eftersom Sebbe min barndomsvän fyllde 18 igår och självklart eftersom vi fick sommarlov;) Aja fick en sjukt skön kväll iallafall. Tack ALLA som var med! Fredag imorgon vilket betyder begravning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0