Starting from zero got nothing to lose.

Nästan inte haft något internet under helgen eftersom det har krånglat himla mycket men det funkar bättre nu iallafall!

Fredags: I fredags så var jag som sagt på begravning på sandbacka. Något av det värsta jag gjort i hela mitt liv kan jag säga. Det var verkligen inte lätt. Trodde ärligt talat att det skulle bli lättare än vad det var men jag hade verkligen fel. Mattsson,umpe,joel och gurka kom å hämtade mej efteråt. Älskar att dom kan få mej på bättre humör snabbt. Fredagskvällen/natten var jääävligt knas. Spårad som fan men endå rolig på något sätt. Jag och jenny fixade oss hos mej snabbt sen kom joel och sen kom gurka hit. Vi satt och pratade ett tag och sedan gick vi ner till andre där han och fredrik va. Umpe,Mattsson och tony kom lite senare. Sen fick alla för sej att vi skulle till nydala så alla gick dit. Sen var vi där tills på morgonen på grund av knasigheter.
Lördags:
Joel, jag och jenny låg nästan och sov hela lördan. Sjukt skönt men man mådde ju som man mådde sedan när man klev upp.

Söndags:
Sov bort hela dagen sen kom gurka och joel hit. Vi såg någon film och sen kom Mattson hit. For och hämta ved på bräntis och sedan for vi till hällan och satt när och grillade mitt i natten. Sen hitta vi nån båtjävel som vi for ut med också haha!

Måndags:
Umpe fyllde 19 så alla fixade dricka och for till hällan på kvällen. Kan säga att kvällen började bra men slutade helt annorlunda. Fick iallafall lära känna nå enstaka människor.

Har haft skitkul sedan sommarlovet började. Hoppas det fortsätter lika bra eller till och med bättre. Ska upp tidigt imorgon eftersom det är mitt jobb att skicka iväg lucas till fotbollsskolan denna vecka. Hade tänkt fara ner på stan sedan en snabbis och kolla lite saker innan det blir så mycket folk där. Min finaste (joel) skulle komma förbi nångång på eftermiddagen. Kommer inte få träffa han över helgen typ eftersom han ska bort och jag kanske ska fara och fira midsommar i bjännsjö.
Nu blire sova, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0