Krångel helg

Har inte haft tid att skriva något i helgen eftersom jag har haft fullt upp. I fredags så skulle vi egentligen vara med andre men det blev inte så för han skulle jobba dagen efter så vi for till Erik istället. Vi fixade och vaxade hans Volvo hela natten. Sen på lördagen så åt vi frukost hos honom och sen for vi in till stan för att fixa massa saker. Killarna vart tvungna att putta igång bilen två gånger för att den inte ville starta när vi stog på biltema. Kändes ganska så pinsamt haha. På kvällen så var vi i brattby en liten stund sen for vi till bullmark och då fuckade bensinmätaren upp sig och sedan så lossnade avgassystemet halft så det hängde ner i asfalten. Så hela helgen har bilen krånglat men vi har endå haft rätt så kul!:) Måste egentligen hem ikväll dock så har jag inga pengar eller någon som kan skjutsa mig så blir väl kanske kvar i Vännäs ikväll. Nu ska jag, Joel, Umpe och Micke gå över till Erik men skriver säkert senare!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0