5 månader idag

Det har gått fem månader och jag saknar dig mer än någonsin. Alla minnen med dig som finns kvar, tårarna rinner varje gång jag tänker på något som har med dig att göra. Det är för svårt att försöka vara stark när vart man än går finns alltid något som påminner om dig. Det är också för svårt att försöka vara stark i skolan, att försöka hindra tårarna från att börja rinna. Är fortfarande arg och förstörd över hur allting hände och hur allting blev. Skulle göra allting för att få dig tillbaka men jag vet själv att det inte går till så. Den bästa människan, den enda som gick å prata med varje gång det var något och han lyssnade alltid. Den omtänksammaste och mest underbara människa. Den människan har och kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta. Är så himla tacksam över allt han gjorde för mig. Skulle kunna skriva hur mycket som helst men jag låter det ta slut här för denna gång.


Kommentarer
Postat av: E

Finns alltid felicia!<3

2012-10-28 @ 19:34:58
Postat av: Natalie.

Finns alltid här felicia, det vet du hoppas jag<3

2012-11-07 @ 08:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0