Oct. 28, 2012

Igår så var jag ledig från skolan, fick alltså en extra lovdag. Fick dock inte sova ut för att jag var tvungen att väcka Joel så han tog sig till skolan och efter det kunde jag inte somna om. Vi for in till stan runt fem. Kvällen blev inte riktigt som planerat men det var jävulskt kul endå. Jenny kom till mig och sen for hon,jag och Joel till en fest på ersboda där Mattson,Umpe,gurka,Elin,Durka och massa andra också var. Hade jätteskojj, slutade med att jag,Jenny,Joel,Elin och Durka tog en taxi till ålidhems centrum och sen gick vi därifrån hem till mig. Vaknade av illamående och hunger gånger tio så pappa for till centrum och köpte pizza åt både mig och Joel.

Just nu så är vi i Vännäs. Vi kom hit för några få timmar sedan. Köpt godis,cola och chips så det blir en efterlängtad myskväll ikväll. Imorgon kanske vi far till min farmor och hälsar på eller så far vi till nynäs! Hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0