-

Varit hos tandläkarn idag och tagit ut min tandställning som jag har haft i överkäken i 1,5år så det kändes jätteskönt fast ganska ovant. Jag har varit hemma också och hämta lite kläder och hunnit umgås lite med min kära pappa. Tog bussen tillbaka till vännäs och hittade en hund som sprang lös utan ägare så kände att jag var tvungen att ta hand om den och försöka få tag på ägaren vilket jag tillslut fick. Jag och joel kom nyss hem från ica. Köpte godis och cola, lite torsdags-mys sådär innan fredagen.
 
Imorgon ska jag fara och besöka liljaskolan och se hur det är där. Trivs inte så bra på dragonskolan där jag går nu så det är därför jag ska till lilja. Måste hem imorgon också en snabbis för att hämta min iphone som jag har köpt av pernilla. Var egentligen tänkt att jag skulle köpa en samsung galaxy s2, har inte har varit så speciellt intresserad av en iphone men eftersom pernilla har köpt en iphone 5 och säljer sin iphone 4 för 2000 så tänkte jag att jag kan ge den ett försök. Om inte...så säljer jag väl den!:)  
 
Imorgon kväll så vet jag faktiskt inte vad som händer. Antingen blir det myskväll i vännäs eller så far vi in till stan och dricker. Får se imorgon va jag är sugen på. Lördagen kommer att spenderas i Nynäs hos joels pappa!:)
Ha det fint så länge!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0